Ajánlati felhívás kávézó üzelemtetésére a Felsőmocsoládi Interaktív Többfunkciós Kiállító és Bemutatótérben
A Felsőmocsoládi Interaktív többfunkciós kiállító és bemutatótérben kávézó üzemeltetésének feltételei és háttere
Az ajánlat tárgya:
Felsőmocsoládi Interaktív többfunkciós kiállító és bemutatótérben kiépített kávézó üzemeltetése.
A kávézó üzemeltetője előjogot formálhat a kiállító és bemutatótérben megrendezésre kerülő külső szervezésű rendezvények, konferenciák igény esetén a bekészítés ( kávé,tea,víz,üdítő, aprósütemény) szolgáltatására.
Rendelkezésre álló, a bérlő által használható infrastruktúra :
A kávézó helyiségeinek össz. alapterülete 50 nm
Kávézó
- elegáns megjelenésű pult, beépített szekrényekkel, polcokkal, két medencés mosogatóval
- elválasztott előkészítő helyiség kézmosóval,pulttal, mosogatóval
- 8 db asztal , 14 db szék, 4 db bárszék, 2 db fogas,
- gépek: Kávéfőző gép, Hűtő, Mosogatógép
Az épület további adottságai, melyet a kávézó vendégei használhatnak:
- ingyenes parkolók
- szociális helyiségek (férfi, női, akadálymentesített)
- ingyenes wifi
- az épület akadálymentesített
Az üzemeltetés kötöttségei logisztikai-szervezési háttere:
A munkatárs használhatja az épület WC-jét
A fenti bútorok és gépek javítása, pótlása meghibásodásuk esetén a bérlő kötelessége.
Az üzemeltetőnek magának kell gondoskodnia a keletkező hulladék kezeléséről és elszállításáról.
A használható raktárterület kicsi, nagyobb mennyiségű árú nem tárolható.
Az épület homlokzatán 0,6 nm-nél nem nagyobb táblája, cégére elhelyezhető.
Elvárások az üzemeltetővel szemben :
A kávézóban lehetséges alkohol és dohányárú árusítása is, amennyiben az üzemeltető erre engedéllyel rendelkezik.
Az ajánlott bérleti díj meghatározásánál figyelmbe kell venni
A bérleti díjnak magában kell foglalnia az üzemeltetéssel járó rezsi költségeket: víz,villany,gáz.
A szemétszállítás és a helyiségek takarítását ezen felül kell a bérlőnek megoldania és finanszíroznia.
Az üzemeltetési jog időtartama minimum 1, maximum 3 év.
A pályázati anyagnak tartalmaznia kell:
vállalt havi bérleti díjat
vállalt üzemeltetési idő tervezett hosszát
rövid ( max 2 oldalas) összefoglaló a működtetésről, a tervezett nyitvatartási időről
a pályázó cég alapadatai (cím, képviselő, cégjegyzékszám, adószám) profiljának és a pályázat tárgyával kapcsolatos tapasztalatainak bemutatása
Információ, helyszíni szemle:
Lehetőség van a helyszín és az infrastruktúra megtekintésére.
Az időpontot Göndöcs Edina jegyzővel kell egyeztetni: 82/557-022
Információt írásban jegyzomernye@kapos-net.hu email címen lehet kérni..
A pályázat formai követelményei:
A pályázatot,fűzve, oldalszámozva, minden oldalt aláírva, a végén aláírással és pecséttel ellátva, három egymással megegyező példányban, zárt borítékban kell beadni.
A benyújtás helye: Mernyei Közös Önkormányzati Hivatal 7453 Mernye, Fő u. 14.
A borítékra rá kell írni: "Felsőmocsoládi Interaktív többfunkciós kiállító és bemutatótérben kiépített kávézó üzemeltetés. Határidő előtt nem bontható."
A benyújtás határideje: 2020. május 11. 16.00 óra
Az eredményről minden pályázót értesítünk.
Felsőmocsolád, 2020.április 16.
Mocsai Tamás s.k.
polgármester